mys med tjejerna

e hemma nu igen ifrån elin, tog bussen hem med clara =) Vi hade i alla fall kul & de va mysigt med en kväll bara vi tjejer oså tacos och massa godis såklart.. Nu hade jag hoppats på en skräckfilm på tv typ men kom på att det kanske inte är så kul att kolla på den själv så jag fastnar nog här vid datorn istället.


hah gulligt clara! var på coop o köpte godis i alla fall


clara + jag, världens fulaste bild men okej.

worlds greatest

haha


sen blev det typ kuddkrig/slänga sig på varandra ahahaha, vi är så töntiga
men vi är ändå bäst!

Kommentera här
Postat av: Anonym

HAHAH bilderna på mig är juh så fiiina xD haha men vi är fan bäst å har såå jävla roligt :D<3

2009-10-31 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0