lördag

heej, sitter här och mår inte sådär jätte bra men. Kom precis hem ifrån mormor och det var väl mysigt fast jag var väldigt trött, vi åt god mat i alla fall och så träffade jag små kusinerna. 

Var på stan en snabbis tidigt idag också, lämnade inte tillbaka skjortan hoho, ändrade mig igen. Köpte två bastoppar också istället. Men min mobilkamera funkar inte alls bra i ljuset nu så jag får vänta tills mitt kamerabatteri har laddats lite så jag kan lägga in bilder senare om ni vill? =)

Aja men känner mig som sagt inte helt på topp. Vet inte om det beror på att jag har den där veckan ni vet. Men just nu känns mitt liv precis som ett jävla horoskop ni vet. Går det bra i pengar/karriär eller i lycka så kan det inte gå bra i vänner/kärlek, fast jag kan ju inte säga att de går speciellt bra i nåt, äh de låter komplicerat men allt känns inte så himla bra i alla fall.. Är lite nere typ. Hoppas det går över snart, de är väl så ibland. Känns lite som att något saknas.. Eller nej ja kan inte förklara! skit samma, är i alla fall på dåligt humör.

Nu ska jag i alla fall ha myskväll hemma, är så trött. Ska äta lite dipp och kolla om det finns något bra på tv, kanske någon film.

Kommentera här
Postat av: clara

<3

2009-10-24 @ 20:23:08
Postat av: Elin

några siffror bort<3

2009-10-25 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0