fyyfan

ja säger bara en sak - sämsta lovet ever..
jag berättade ju att mitt sår hade blivit större, så jag gick till läkaren imorses. Och det har blivit en jävla svinkoppa! De kan bli så när de kommer in bakterier i ett sår.. Fan också säger jaa bara. Ska äta tabletter i 10 dagar nu. Fast jag slutar smitta på lördag. Men ändå, rätt äckligt. De sitter i halsen också och eventuellt i näsan, fräscht. Och såret på halsen är helt varigt.

Och jag har inte träffat filip på en vecka nu, saknar honom så himla mycket, men ja smittar väl säkert ner honom om vi träffas så de går ju inte.. Blir så himla arg och ledsen.

Nu ska jag ringa pappa och säga till att han ska komma med mcdonalds sen så jag kan tröst äta lite.

Kommentera här
Postat av: Elin

sörjer med dig bruttan!<3 :D

2009-10-29 @ 11:21:43
Postat av: clara

jag med din stackare <3 :D

2009-10-30 @ 16:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0