Fredag

hejhej, de är fredag nu, veckan har ju gått skitfort och jag har typ inte gjort någonting. Åt lunch på stan med mamma, pappa & joel idag i alla fall, det bara blev så, inte så ofta men det var mysigt =) Skönt o komma ut lite, känns som jag mest har suttit inne. Och nu blir jag kallad svinet av joel och koppan av pappa.

I för sig så skulle ja o tjejerna haft idol-kväll eller hittat på nåt annat kul idag men det blev inte så, får väl sitta hemma och ruttna och hoppas på att de händer nåt imorrn. Känns ju inte jätte kul o träffa massa folk när ja har äckliga sår på halsen (förresten, är rädd att de håller på att komma en på LÄPPEN nu också).

Och det jobbigaste är att jag saknar filip så himla mycket nu, har inte sett honom på 8 dagar.

Nu ska jag måla naglarna, måste ju sysselsätta mig =)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0