Redovisning imorgon

hej, har inte kunnat skriva idag för ja har typ pluggat.
Eller hade spanska prov först i skolan, det gick nog ganska bra i alla fall. Sen efteråt träffade jag filip en stund innan jag åkte hem för att plugga. Nu har jag förberett min redovisning lite men det känns ändå inte helt 100. Måste typ få med allting och jag som trodde 8 minuter var skit länge, helt plötsligt känns det för lite. Jag kanske pratar segt, vet inte. Mest rädd att folk ska somna om det är för långt typ, det vore ju lyckat.

hahahahaha ja o clara sitter o fantiserar (alltså på msn) hur det skulle vara om alla somnade, eller om ja trillade av en sån hög stol vi har framme vid tavlan i klassrummet, kanske borde göra det med mening för att se hur alla reagerar, lovar att ingen skulle fråga hur det gick. hahaha shit va kul ändå. Undra om vi börjar bli trötta..?

Godnatt i alla fall, sov gott & ha en bra dag imorgon! Wish me luuuck ♥

Kommentera här
Postat av: clara

HAHAHAH :D

2009-10-20 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0