ÄÄNTLIGEN!

nu är det äntligen höstlov, så himla skönt, denna veckan har varit rena helvetet. Men nu ska jag vara borta i från skolan tre veckor samanlagt för vi har prao två veckor direkt efter lovet =)
& igår fick jag i alla fall en mysig dag med filip, fast vi båda var väldigt trötta (haha).

Har precis tryckt i mig massa tacos och snart är det dags för idol såklart! Var på stan idag också och köpte ett par gråa jeansleggins, fast de va inte riktigt jeans.. Och så en rutig skjorta, men den vet jag inte om jag ska ha kvar för den är väldigt lik en annan jag har, får se.

Men jag kan ju lägga in bilder sen! Har kanske någon som funkar att visas ifrån skolan idag också :D

Later!

Kommentera här
Postat av: A

Jaaah skit gött med lov!! Btw, Skit snygga saker du köpte på stan!:) puss / A

2009-10-23 @ 21:48:22
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Elin

låter nice måste ja säga :) haha jippie lov, du + jag = någon dag! :D

2009-10-24 @ 10:27:13
Postat av: clara

jaa gud vad skönt med lov! :D

2009-10-24 @ 14:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0