<3





Idag har varit världens konstigaste dag nästan, eller jag vet inte. Men den har varit både bra och dålig. Hade sjukt roligt i skolan i alla fall, även fast vi inte fick så mycket gjort så skrattades det mycket, har massa fula bilder, men vet inte om ja vågar visa dom. Sen började det snöa(!) mitt på förmiddagen så då sprang vi ut och töntade oss. Sen har det varit allmänt kaos i klassen, alla skrek på varandra näst sista lektionen och sen gick brandlarmet, lagom kallt var det.
Efteråt åkte jag till stan och köpte en kofta, får se om ja ska ha kvar den och sen åkte jag hem o sov.

Nu måste jag duscha, plugga lite & såklart kolla ugly betty.

Kommentera här
Postat av: viktoria ' -

Kul dag vare men kaos när alla skriker.:S

2009-10-13 @ 20:59:08
URL: http://lej0n.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0