Tisdag

godmooorgon!
i vanliga fall borde jag vara påväg till bussen nu. Men ska till tandläkaren vid 11 ( :S ) så det var ingen idé att åka till praoen före. Alltså fick ja extra lång sovmorgon =)

Förresten så är jag så hiiiimla glad, allt känns så bra och jag saknar ingenting just nu, jag har mitt allt. Det känns som att man svävar på moln. Helt obeskrivligt hur glad jag är, och ändå har det inte hänt något speciellt sådär. Fast jag har träffat filip igen, därför jag inte bloggade igår, var hos honom.

Men ärligt talat så vet jag inte om ja orkar ha kvar bloggen, inget roligt när ni inte kommenterar.. Ni får skärpa er ;) annars får ja väl se hur länge den stannar..  Nu måste jag göra iordning mig i alla fall, vad ska ja ha på miiiig? Men ni får ha en bra dag i alla fall!


Kommentera här
Postat av: Lollo

ha kvar! :D jag läser den som en slav! haha <3

2009-11-10 @ 17:58:39
Postat av: clara

hahah håller med lollo :D <3 hade du några hål? haha

2009-11-10 @ 20:40:46
Postat av: sofie

jag blev möjd :D

bild kommer snart så då får du se :)



obs: ha kvar bloggen lina :)

2009-11-11 @ 06:39:17
URL: http://remake.blogg.se/
Postat av: cissi

ha kvar den!! :D <3

2009-11-11 @ 12:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0