Seg dag

Har varit en ganska seg dag, en typisk söndag. Åt ingen riktigt lunch, satt i sov t-shirten alldeles för länge och låg mest i soffan. Men nu ska jag snart ta en dusch och sen ska jag kolla på djävulen bär prada klockan 21. Har sett den förut men tycker faktiskt den är bra så jag ska se den igen =)

Imorgon börjar praoen för min del, två veckor nu. Ska praoa med elin på Kappahl i knalleland. Kommer nog vara så att vi är på olika avdelningar men det ska nog bli helt okej, även fast vi har världens sämsta arbetstider. Just nu 10-18 men ska förmodligen bli 10-17, men ändå! Liksom hur  mycket annat hinner man med på dom dagarna?

Och angående min svinkoppa så är den typ borta nu, wohooo. Eller det är ju fortfarande en fläck kvar oså men det är inget sår. Känns väldigt bra. Så nu kan jag snart träffa min älskling, åh som jag har saknat honom. har inte träffats på 10 dagar.

Okej detta blev ett inlägg med massa ganska tråkig text. Men dusch som sagt :) kanske hinner blogga innan jag tar bussen imorgon. Men annars så blir det väl imorgon kväll.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0