Prao dag nr. 1

åh mina been, ja är helt slut!! blev en lång dag, praoade 10-18. Men ska nog sluta tidigare på dagarna. Ska prata med dem imorgon. Annars var det väl helt okej. Fick ta bort larmen på massa kläder, plocka upp nytt - hänga upp på galgar och larma och sedan ut i butiken osv. Så allt var väl okej utom arbetstiderna.

På förmiddagen var jag tillsammans med elin på damavdelningen. Sen tog vi lunch, och fyfan säger ja.. ska aldrig mer äta mcdonalds, åt så mycket så jag trodde ja skulle spy. Fick mycket större än jag hade beställt men orkade inte byta så åt aaas mycket och är fortfarande mätt.

Sen på eftermiddagen var jag uppe på barnavdelningen, plockade mest upp babykläder. Var med en kille som hette Daniel och sen lite granna med en tjej som hette Susanna, haha eller susanne då men de rimmade fint =)


elin på lunchen


Kommentera här
Postat av: Elin

hahah fyfan vilken bild :P

2009-11-03 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0