massa frågor.. igen

de blir massa frågor igen, ska hoppa in i duschen sen. Bloggar kanske senare också

Lovar du att vara ärlig? Yes.
Du heter: Lina
Smeknamn: Inget speciellt men massa olika, kärt barn har många namn ;)
Låt som när du är ledsen sörjer till? Oj, ingen aning, men man letar alltid upp nåt deppigt som gör en ännu deppigare typ? smart liksom.
Vad tror folk om dig? Ingen aning, väldigt olika tror jag. Hoppas det är bra i alla fall
Stämmer det? det får ni fråga andra, haha
Vad får du oftast komplimanger för? vet inte, kanske inget speciellt sådär 
Vad säger du för att imponera på någon? hahaha, klart jag har något inövat
Hur imponerar man på dig? Hmm, man är ler mycket!
Brukar du skratta för dig själv? faktiskt rätt ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Alltså i stan
Äger du några Converse? ja, ett par helsvarta och ett par vita.
Var bor du? i frööffällan, typ 7 minuter utanför borås, så borås kan vi säga 
Trivs du där? nja, hade gärna velat att de låg lite närmare stan
Brukar du bli för full? Aaa varje vecka, varje dag ;)
Är du allergisk i mot något? Nej inget alls
Har du haft sex idag? nej
Hur svarar du i mobilen? hallå? eller Hej det är Lina 
Antal timmar sömn inatt? 9
Sov du ensam? yesbox
Brukar du komma i tid? Ja oftast
När mår du bra? När jag är med min älskling eller ligger o gapskrattar med mina bästa kompisar
När blev du fotad senast? hmm, kanske 4 dagar sen? vet inte
Hur känner du dig nu? skit trött, huvudvärk
Vanligaste färg på dina kläder? grå har jag kommit på att jag har mycket utav
Vad tycker du om fötter? haha inget speciellt
Vad saknar du? Filip som jag inte har träffat på 13 dagar om man tänker så, annars finns det mycket annat också 
Hade du en bra dag igår? Nej den sög verkligen :)
Favoritdryck på morgonen? Juice
Rakar du benen? haha jag har inte gjort det på ett bra tag nu, hehe. men annar så. Nu ska jag göra det sen bara för det.
När brukar du oftast gå och lägga dig? på veckorna runt elva, annars typ tolv-ett
Är du blyg? Nej inte så, lite kanske. Beror väl på med vem.
Sysslar du med någon idrott? NEJ! hahaha 
Vill du hellre ha mail än brev? Nja - det beror väl på lite
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag, i alla fall nåt sånt
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? gissa?;)
Är du nöjd med ditt liv? För det mesta
Är du bortskämd? Både Ja och Nej
Vad gör du i morgon? vaknar , tar bussen till praoen, är där hela dagen sen träffar jag filip förhoppningsvis
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? mellan 100-400 kanske, mest på fika och mat 
Vad längtar du till? Jullovet
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, dom är dom bästa
Vad använder du för shampoo? Nåt från Matrix 
Vad är det finaste du fått? käärlek, men i saker så vet jag inte 
Hur gammal är du? 15 
Tycker du om någon just nu? jaaaaa!
Om fem månader: är det april och har hänt en hel del
Du samlar på: Minnen
Gröna eller röda äppeln? Grrrröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Clara
Gillar du golf? NOO, hate it
Vilken tid gick du upp idag: 08.30
Har du strumpor på dig nu? japp
Är det okej att gråta? ja såklart
När grät du senast? i förrgår
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bjuda med alla mina vänner på en långresa och sen köpa massa roliga saker.
Bär du glasögon eller linser? Inget av det
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? ja såklart, viktigast i livet typ... not. 
När går du upp ur sängen en helgmorgon? mellan 11-12
Vill du gifta dig? Ja det vill jag väl, men det är inte jätte viktigt
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? På sommaren solar jag ofta men aldrig solarium
Är du bra på att laga mat? Helt okej tror jag?
Hur vig är du? hahaha ehum
Är du musikalisk? Kan ingenting om noter och så men är ju inte helt tondöv eller född utan taktkänsla precis
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten typ, även fast man alltid fantiserar om ett iskallt glas cola? 
Tror du på ett liv efter döden? vet inte
Tycker du om sushi? jaa
Bor dina föräldrar tillsammans? japp
Har du tandläkarskräck? Ja lite granna, ska dit om exakt en vecka och vet att jag har minst två hål, hahaa, har bara mig själv att skylla.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? jaaa


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0