it's amazing how you can speak right to my heart

(blogg.se har krånglat så har inte kunnat blogga förrän nu)
ååh jag får ryck på novellen vi ska skriva tills imorgon i svenskan, det går inte alls bra, buuuuu :(
Hade i alla fall inte spanska redovisningen idag så det var rätt skönt, blir på onsdag istället och idag var det ju luciadragning, alice blev, wiho =) och jag blev reserv.

Sen idag efter skolan var jag med min älskling i alla fall, myspyys. Alla ni säger som säger att det är bättre o inte ha förhållande o bla bla har ju helt fel. Hur glad blir man inte när man vaknar till världens sötaste sms eller får höra hur fin han tycker man är även när man ser ut som värst. Eller när han håller om en när man ligger o kollar på film, det är bäst & jag saknar honom redan.

Nu ska jag försöka skriva den här jääävla novellen, kommer väl sitta uppe hela natten, trodde inte det skulle vara så svårt. Har engelska också. blö på skolan! Men bara 13 skoldagar kvar sen är det lov.


vi



hur läskig ser inte min hals ut när jag sträcker mig då? hahaha


Kommentera här
Postat av: Lollo

åå va gulligt skrivet och va gulliga ni är! :) <3

2009-12-01 @ 01:09:40
Postat av: sofie

gullisar!!

2009-12-01 @ 20:20:58
URL: http://remake.blogg.se/
Postat av: clara

Awww vad gulligt. :) <3

2009-12-01 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0