Sthlm

Fotade inte så mycket när jag var i stockholm men här kommer några bilder i alla fall :)



min kusin och jag, lite konstig bild p.g.a ljuset.

vi på ett fik, ja vet att båda ser as tjuriga ut, men de va vi typ, haha. Hade en liten svacka efter många affärer.

crrrrrraazy! haha, jag blir så himla barnslig när ja är med dom men det är skit kul

heel konstig bild men hade ju inte så många, va ute och gick med våran.. nånting i släktens hund eftersom dom va hos oss på lördagen. Och check out my legs, det ser ut som att ena e brunt och andra vitt :) haha, men dom e som de bruna säger vi, eller de hoppas jag i alla fall


NU har jag bara fler bilder på andra kameran som jag inte har lagt in än, kanske kommer sen.


Kommentera här
Postat av: Anna

ohh vilken fin kjol vart har du köpt den?

2009-05-26 @ 14:22:22
URL: http://wiithlove.blogg.se/
Postat av: lina

ååh, jag vill med åka till stockholm :) köpte du ngt? :D

2009-05-26 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0