skola

Hola guapos.
hoppas ni har haft en bra start på veckan, min var helt ok men ganska jobbig. Började med att vi skulle prata engelska inför klassen, och det fick vi reda på 10 minuter innan. Sen hade jag grammatik prov - 12 sidor i 1 och en halv timma. Och på eftermiddagen hade jag spanska prov. Gick väl okej tror jag. Fick tillbaka mitt ordtest i svenskan och där fick jag 60/60 och sen fick jag 49/50 på engelskan, känns skit bra. Behövde jag, lite pepping nu sista veckorna i skolan.

Efter skolan åkte jag in till stan, va där i 50 minuter tyyp, sen tog jag bussen till särlaskolan där jag träffade julia och vi gick hem till henne, det var jätte mysigt. Så nu har vi bestämt att vi ska träffas oftare, haha.

Uppdaterar sen om jag har något vettigt att skriva om, detta var väl inte skit kul men..


Kommentera här
Postat av: One and only ELIN ( HAHAHA)

Goet som du brukar säga, nu kommer du på bra tankar! :D

2009-05-18 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0