Onsdag

Hej! :)
idag har jag nog näääästan varit den tröttaste människan på jorden, haha! okej det kanske var lite överdrivet, men jag är jävligt trött. Men jag överlevde dagen, och även två varv runt ramnasjön på idrotten. Efter skolan träffade jag Filip och sen åkte jag hem. Åkte med mamma till några affärer och nu sitter jag här, har precis ätit gott också.

Känns verkligen som lill-lördag idag, underbart. Jag har inte så mycket vettigt att skriva om, men jag tror clara kommer skicka lite random bilder från hemifrån henne sen kanske, dom kommer nog upp på bloggen, haha! Om ni vill se bilder såklart?

Kommentera här
Postat av: clara

haha vi gick två varv xD haha dom bilderna asså ojjojjj :D haha

2009-05-20 @ 19:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0