MYSKVÄLL

- (by myself) Här sitter jag med en av mina favorit chipssorter och kollar på film på youtube, haha! Eva & Adam, fyra födelsedagar och ett fiasco. Det är ju minnen, haha och den är så himla gullig. Var tvungen att kolla på den. Det kan ni göra HÄR!





I don't care what they say, Let's go back to our world
Baby don't you throw this love away
Cause I still believe, in the magic of us
It's just a matter of time and
It's a matter of trust

Kommentera här
Postat av: Elin

HAHA Eva och Adam.. du är ju rolig du! :D

2009-05-21 @ 09:10:57
Postat av: A

HAHAHA det var ju så jag ringde dig och bah : aah vad gör du du bah HAHAH jag sitter och kollar på eva och adam (A) HAHA :D kramen / A

2009-05-22 @ 13:38:21
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0