klänningen? haha!

haha, ringde precis till vero moda, tyckte att dom borde ha ringt angående den vita klänningen, som jag "beställde" i S ifrån partille. Så svarade en tjej i alla fall och hon fick leta runt ett ganska långt tag i butiken efter klänningen för den var tydligen inte undanlagd. Och jag försökte förklara på bästa sätt och de stog helt still för henne. haha, hon fick säga; vänta lite. Antal gånger. Och sen drog hon nånting om att många hade varit sjuka förra veckan och att det kanske hade blivit fel, sen ba; nämen oj! här händer ju en.. Beställd av "?" Det var ju självklart min. Så nu ska jag åka in och köpa den imorgon eller på torsdag. Vimsigt det kan bli.

Nya the hills avsnittet väntar!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0