I wanna feel the thunder I wanna scream

Gud vad tråkigt spanska är, har prov imorgon och vet inte vart jag ska börja. Men jaja. Ska väl ta en dusch nu, känner verkligen för det.

Och som ni kanske har märkt är jag inte på det bästa humöret, men alla har ju sina svackor och just nu känner jag mig helt vilsen, vet inte vad jag ska göra. Som tur är har jag världens bästa kompisar som jag kan prata med. Vill helst inte skriva ut allt på bloggen liksom...

Den här låten, jag gillar texten och den känns verkligen somrig för mig, den är inte så bra, jag vet. men ändå.


Let the rain fall down
And wake my dreams
Let it wash away
My sanity
'Cause I wanna feel the thunder
I wanna scream
Let the rain fall down
I'm coming clean, I'm coming clean

Kommentera här
Postat av: clara

<3

2009-05-17 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0