confused.

jag e förvirrad, arg? ledsen, känner mig bara helt konstig. Den här gången ska jag inte ta det steget, som så många gånger förr. Nu gäller det, om detta är värt att satsa på. Blir så trött... och väääldigt förvirrad.
Jag måste prata med nån, men orkar inte nu. Förlåt för att detta inläget säkert gör er förvirrade också.
Men ovetande, det är det värsta man kan vara NÄSTAN.
puss&hej


Kommentera här
Postat av: matilda

Jag gjorde ett val när jag valde att satsa på 8 OS guld och en debut i OS 2012.

Det var att göra det ingen annan tror - vågar du göra samma sak men inom dina framtidsdrömmar? /Matilda

2009-05-21 @ 19:22:14
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: A

call me babe om du behäver det så gör det :) you know l´ll be there :) <3

2009-05-22 @ 13:42:33
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: clara

ring när du vill <3<3

2009-05-23 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0