Åhaga, annelundsparken...

Här kommer en bildbomb med min dag, skriver lite texter så ni förstår också! :)
Eftersom det är så många bilder laddar ja upp i lite mindre format än vad jag brukar....


först träffades vi på skolan och sen skulle vi gå till åhaga där IMU var.
En grej som två gymnasie skolor fixar.

det var olika uppträdanden och teater, idol robin och en tjej som heter fanny sjöng.
(har en kort video på typ 45 sekunder, sista delen av deras låt. den kommer upp här sen!)

fotade inte alls många på föreställningen vilket var lite tråkigt nu i efterhand

efter allting på åhaga, gick vi till annelundsparken.

glada var vi, haha!

skolan hade beställt baugetter till alla, festisar också faktiskt, haha


Sen åkte jag o elin med hem till clara, var där ett tag och tog bussen hem sen.
Om typ en timma ska jag på fotbolls match också.

Kommentera här
Postat av: Cassis

:D

2009-05-19 @ 18:52:28
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah fan va ful jag var på alla bilder haha xD

2009-05-19 @ 21:03:17
Postat av: elin

Haha vilken glad dag det var, ärligt man skrattade hela dagen haha! :D

2009-05-21 @ 09:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0