31

Mmm, nu har jag precis sovit en halvtimma. Bara lite snabbt så, kändes att det verkligen behövdes. Nu ska jag ta tag i glosorna tills imorgon 31 st. Vill verkligen prestera bra på det provet. Kanske har lite för höga krav på mig själv ibland, men så är det! Men som ni förstår är inte uppdateringen den bästa p.g.a. skolan & orken just nu. Men inom två veckor är ju allt det värsta över och det lär ju bli lite uppdatering då & då i alla fall :)

Kommentera här
Postat av: A

Hahaa MVG ! :)

2009-05-11 @ 20:36:48
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: viktoria

bra tjejen, kämpa på men sätt inte dig själv i klistret bara. Ta det lugnt. Som jag brukar säga ; Andas. xD

Du är så söt ibland när du säger; Jag ska bara vila ögonen. (a)

Det stämmer faktiskt så bra.:D

2009-05-11 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0