Vit/Marin.. Eller tvärtom?

Hej,
idag hade vi inte jätte mycket att göra så det blev ganska mycket plock i butiken. Annars har det inte hänt mycket, försov mig lite idag så jag fick lägga på ett kol men det var ingen fara. Och det snöar som tusan utanför fönstret, har gjort det några timmar nu och det ligger ett vitt täcke över marken.

Nu behöver jag er hjälp... Jag har lagt undan två tröjor i butiken till mig, dom är likadana men färgerna är motsatta. Jag kan inte bestämma mig för vilken av dem jag ska köpa. Ni kanske kunde vara gulliga och hjälpa till? :)


jag tror det lutar åt den vita för den blir snygg med mörka jeans men sen så hade Sarah som jobbar där på sig den mörkblåa och då blev jag velig, haha.

Kommentera här
Postat av: clara

ta den vita :)

2009-03-12 @ 19:05:04
Postat av: Johanna

ta den blåa!!! jag köpte den för ett tag sen, skitsnygg!!! plus man ser smalare ut i mörkare hah ;o)

lycka till,

2009-03-12 @ 19:18:11
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

jag vet! hennes kinder är så jävla góa xD haha tack ;D



hmm... den vita! ;D

2009-03-12 @ 19:32:57
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

du har ju långarmade tröjor i vit med marin blåa ränder, så kanske blå med vita, fast den andra är veldigt snygg den me, haha du har ett svårt beslut där ;)

2009-03-12 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0