Nagellack

hej på er :) hoppas ni mår bra. Jag mår jätte bra, typ. Känner mej lite febrig men annars så. Just nu sitter jag och målar naglarna, så himla jobbigt när man har haft ett rött nagellack, spelar ingen roll hur mycket borttagningsmedel man tar, det försvinner ju inte! Men nu blir det färgen Pink Mist från H&M's egna märke. Känns vårig och fräsh, det är en hudnära och ljus ton, känns rätt. Annars tar jag det mest lugnt.

Förresten så blir jag nog hemma imorgon också, känns som ett bättre alternativ eftersom vi har spanska prov på torsdag som jag måste plugga som en tok till för att klara & sen har jag massa i andra ämnen som jag måste catch up. Alltså jag känner mig efter i allting, men har typ inga böcker hemma. Men vi har en del praktiska ämnen imorgon och idrott oså, känns bättre om jag får ta igen den tiden & prioritera andra ämnen.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0