Rosa randigt

För er som är sugna på randigt till våren så har denna söta tröjan kommit in hos Gina, även i svart. Jag skule gärna vilja ha en rosa men det känns som jag har en del randigt redan och eftersom mina från weekday är lite kortare i midjan (precis som denna ser ut att vara) så vill jag ha någon lite längre om jag ska köpa någon mer. Men för er som vill ha något randigt som sagt, så var ju denna jätte söt!

Kommentera här
Postat av: clara

den var snygg får ta och kolla in den sen på gina nån dag :D

2009-03-17 @ 20:49:05
Postat av: louise

hahh, har också skrivit om den, riktigt söt är den! :)

2009-03-17 @ 21:46:57
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: lina

haha, testade den idag. men jag måste säga att den ser lite ut som en "fängelsefånge" på, iaf den svarta. men den rosa kan nog vara riktigt snygg till chinos (:

2009-03-19 @ 18:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0