Prao en vecka till

Nu kör en ny vecka igång, jag var helt inne på att det var lördag idag, weird! Men jag kan inte bestämma vad jag ska ha på mig än. Tycker det är så himla svårt framför allt denna veckan när man står mitt i en butik. Jag ska alltså praoa på Kappahl. Det kanske får bli min nya randiga tröja & jeans, återstå att se. Nu hade jag tänkt spendera kvällen framför tvn med lite godis som blev kvar sen igår. Sen ska jag nog gå och lägga mig. Jag börjar inte jobba förrän klockan 10 men jag får ta bussen 09.10, sen vad jag ska göra dom 25 minutrarna i stan har jag ingen aning om! Får prata me Kristina (min handledare) så kanske jag får börja lite tidigare dom andra dagarna dvs. 25 minuter.

Men ha en bra kväll så kanske jag hinner blogga imorgon på morgonen i bästa fall!

Kommentera här
Postat av: ani

Haloo gillar du nicole richie?

2009-03-09 @ 00:01:34
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0