prao = borta från bloggen

hej, hoppas ni har haft en bra dag :) Jag tycker min prao blir bättre & bättre och imorgon är sista dagen på dagiset. Förresten så vill jag påminna er om att när ni kommenterar Anonymt eller utan blogg adress så svarar jag i en kommentar i samma inlägg där ni kommenterade, så om ni vill ha svar så ska ni kika där :) Har nog inte hunnit svara på alla men släng iväg en till om det är nån viktig jag har glömt!

Jag vet att min uppdatering blir skit tråkig och jag har inga bilder, men jag har varit så trött. Igår sov jag en och en halvtimma efter praoen. Så det blir nog bättre till helgen. Sålänge håller jag mig borta från bloggen.
Kisses!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0