Mello

" Tingeling Tingeling come on baby shake your thing"
de är de jag har i huvudet just nu. haha, men den pausunderhållningen var lite överdriven va?

Men annars tycker jag att det var helt ok att Malena vann, antingen går de jätte bra eller jätte dåligt sen, svart/vitt. men jag satt mest och hoppades på att Emd inte skulle vinna, eftersom dom hade ganska höga poäng då. Men ni måste erkänna att det var lite otippat? Fast Alcazar är ju alltid roliga dom går in för det så mycket speciellt han i mitten, kommer aldrig ihåg vad han heter, men han e ju grym!

Allt som allt tyckte jag det var bra att hon vann och det var riktigt spännande där på slutet ju.

Malena Ernman. Foto: Scanpix

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0