Kläder är svårt

Godmorgon.
Ska gå till bussen om 26 minuter haha, och jag har fortfarande inte på mig någonting. Grejen är att alla som jobbar där har nästan alltid på sig svart & jag har inte jätte många roliga svarta saker så. Jag hade tänkt ha min vit/röd randiga tröja men då sticker jag ut väldigt mycket + att det är somrigt och just nu är det fullt med snö utomhus. Vilket i-landsproblem va? Men jag måste ju ha på mig något! Idag ska jag i alla fall äta lunch med pappa & så jobbar jag till klockan fem. Nu måste jag nog dra om jag ska bli klar i tid, puss&hej have a nice day!


Kommentera här
Postat av: Leia

Älskar svarta kläder. =)

2009-03-13 @ 12:31:56
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: RESESNACK.

hehe låter som jag varje dag.. allmänt stressigt på morgonen till slut ;P

2009-03-13 @ 15:52:47
URL: http://resesnack.blogg.se/
Postat av: RESESNACK.

tror det blev fel bloggadress där :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0