It's saturday

JEJ! min pappa har lagt beställning på ett macro objektiv, han gjorde det i veckan. Kul, då har jag de mest nödvändiga objektiven till kameran. Nu har jag ätit god kyckling, jordnötssås & ris. Så jag ska snart slänga mig i soffan och hitta något bra på tv, blir nog inte robinsson i alla fall. Annars ska jag bara ta det lugnt. Har haft en ganska skön dag idag, var ute och cyklade/åkte longboard innan och har läst lite och slöat framför tvn. Nu ska jag dra.



idag är det exakt en vecka tills vi drar till vemdalen och det här härliga huset mitt jämte backen. Då ska det solas & åka mycket skidor i en vecka, underbart! Ska bara överleva en till skolvecka först, haha.
(förresten så såg jag att dom har trådlöst bredband i huset, så jag tar med datorn, perfekt ju!)

Kommentera här
Postat av: Elin

shiit va mysigt de låter, vill också åka me (a) haha

2009-03-29 @ 09:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0