FREEEDAG!

Fredag, jag bara älskar det! Jag hade med kameran idag som lovat och fotade lite på rasten. Men annars har det inte hänt något speciellt, har haft hemkunskap hela förmiddagen och jobbat med bodstadsarbetet. Man ska inreda en lägenhet med IKEA möbler för 30 000, mitt blir ganska bra tror jag, hoppas budgeten håller. Sen har jag varit på lager också, hittade en skjorta o en vanlig kofta. Tar kort senare. Blev lite sur för ett par skor inte fanns i min storlek, behövde en halv större än dom som var, och sen fanns det en som var ytterligare en halv storlek med dom var ju för stora.


herregud vad blek jag ser ut, men det beror väl på att solen lyser på, men frös om händerna gjorde jag i alla fall, som vanligt, haha.

pontus kastade ner kakor från fjärde våning till oss!

och jag hoppade runt & var glad.

Kommentera här
Postat av: xoxo

Jäkligt snygga skor däär :P

2009-03-29 @ 16:04:31
URL: http://fromxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0