Fleece

Nu hamnade jag framför datorn igen, då kände jag hur skönt det var att läsa lite innan, ska nog återgå till det. Men jag och mamma var nyss och handlade mat i alla fall. Imorgon efter praoen ska jag nog stanna till i knalleland och kolla på en gosig fleece tröja på Stadium, hoppas verkligen att den finns kvar på rean för just nu känner jag hur mycket jag skulle vilja ha den! Kan ju be elin checka läget på hennes lunchrast eftersom hon praoar på hemmakväll i knalleland denna veckan. Ska nog se om jag hittar nåt fint hårband eller smycke också, Men nu, back to the book. Later!

Kommentera här
Postat av: Elin

tell me and i chek it ;) hahaha

2009-03-02 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0