Bråttom imorses..

Hej på er!
Imorses blev det lite stressigare än vad jag hade tänkt. Det började med att jag slappade lite för länge i soffan eftersom jag inte visste vad jag skulle ha på mig, så jag fick beslutsångest. Provade minst 3 olika saker och sen blev det jätte enkelt. Väl vid busshållsplatsen var bussen 10 minuter försenad och idag tog jag den sena bussen som kommer in till stan exakt. Så jag blev lite sen alltså, men det löste sig. Idag är jag lite tröttare än vad jag var igår, blir väl så. Packade mest upp nya varor och jag tycker det är riktigt kul faktiskt, hittar ju en del söta saker, tro det eller ej. En tröja har jag spanat in som jag köper på fredag. Och så åt jag lunch med alice idag också! En kycklingsallad på orion.  Nu ska jag duscha, ta fram kläder tills imorgon, äta glass och kolla på tv, ha en bra kväll!
P.S imorgon hinner jag kanske med en dagens outfit på morgonen, om jag är ute i god tid dvs.

Kommentera här
Postat av: Linnsan

jag vet inte om ajg tycker mína var breda.. dom är bra på längden men glappar ändå och känns stora... :/

2009-03-10 @ 21:26:33
URL: http://osterberglinn.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Jag blev inte heller riktigt nöjd med hur de satt där, eftersom jag var tvungen att gå upp så många storlekar. Men jag tänkte sy in det som behövs :)

2009-03-10 @ 23:11:46
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0