Bio igår

hej på er, hoppas ni mår bra & har haft en bra helg än sålänge.
Hann inte blogga igår men nu är jag back on track, tänkte berätta lite vad som hände; efter skolan åkte jag och clara med hem till elin och vi var där en stund. Sen ringde Lollo och vi bestämde att hon och cassis skulle med på bion. Sen tog vi bussen ner till stan, gick och kollade lite snabbt och hämtade ut våra biljetter. Efter en stund började bion, en shopaholics bekännelser. Den var helt OK men ganska seg i början, hade nog högre förväntningar. Sen gick vi och åt pizza allihopa och pratade&skrattade mycket. Det var en jätte mysig kväll, tog inte så mycket bilder men jag har väl någon jag kan lägga in sen i alla fall :)

Kommentera här
Postat av: Cassis

jättekul! :D

2009-03-28 @ 20:28:59
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: clara

super roligt vare :D

2009-03-28 @ 21:38:46
Postat av: Elin

haha kvällen var mys iaf ! :)

2009-03-29 @ 09:36:17
Postat av: Elin

haha kvällen var mys iaf ! :)

2009-03-29 @ 09:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0