Bara för att...

.... jag aldrig gör listor ska jag göra den som alla andra bloggar har gjort. Here we go!

Lovar du att vara ärlig? Ja :)
Du heter: Lina
Smeknamn: Har inget speciellt faktiskt
Låt som när du är ledsen sörjer till? ingen speciell så men vissa låtar betyder ju mer.

Beroende av: vänner typ? och mycket mat;) haha
Vem behöver du mest just nu: En.
Vad tror folk om dig? Fråga dem, jag vet faktiskt inte.
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? Hmm, mitt leende, och mina läppar har hänt.
Vad säger du för att imponera på någon? "Hej sexbomb, sitter du här och tickar?" haha skoja, har ju inget speciellt jag säger, är mig själv.
Hur imponerar man på dig? Hmm, man är trevlig, ler mycket &... har det lilla extra
Brukar du skratta för dig själv? jaaa när jag har sjuka konversationer på msn
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okej lycka till biffen :)
Var bor du? Borås
Trivs du där: just nu e det väl ok, men flyttar gärna sen
Äger du några converse: yes
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nejnej
Vad har du för mobil operatör: Telia!

Är du allergisk i mot något: Nej faktiskt inte
Har du haft sex idag: haha nej.
Nästa mål i ditt liv: har för många, typ ta chanser då. som cässie;) haha.
Hur svarar du i mobilen: Hej det är lina. Hallå? Nääämen heeej! oså några fler.
Vem ringde du senast? my dad
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hämtar dig klockan 5 då
Antal timmar sömn inatt: åtta
Sov du ensam: jaa tyvärr
Brukar du komma i tid: japp det gör jag väl
När mår du bra: När personer i min omgivning är glada
När blev du fotad senast: typ.. igår?
Hur känner du dig nu: väldigt trött, har tränat.
Vanligaste färg på dina kläder: oj svårt, vitt kanske?
Vad tycker du om fötter: inte jätte mysiga men.
Vad saknar du: oj, en hel del
Hade du en bra kväll igår: nej tråkig
Favorit dryck på morgonen: juice
Rakar du benen: jadå, men var ett tag sedan nu. Är ju vinter?
När brukar du oftast gå och lägga dig: På veckorna, klockan halv 11 och på helgerna olika
Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: Jag tränar men ingen speciell sport så
Vill du hellre ha mail än brev: det går ju snabbare så
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaaa, men har inte råkat ut för det än
Har du spytt offentligt: no
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jag trivs som tjej men det finns ju en del ;)
Är du nöjd med ditt liv: för det mesta
Vad gör du i morgon: Går i skolan & sedan till stan kanske? måste ju läsa med :( 
Vad är det värsta du vet? att STRESSA! och så lite till då
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? en helt vanlig vecka kanske... 100-300? ibland inget alls
Vad behöver du just nu? Släpa mig till duschen, haha. och sen.. F med kanske ;)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? oj, vet inte
Vad längtar du till? Sommaren, fredag, och vemdalen
Har du bra vänner och äkta vänskap? japp, det känns så, med vissa i alla fall
Vad använder du för shampoo? matrix nånting tror jag.
Vad är det finaste du fått? Hmm...
En speciell dag du minns: oj det finns många, även fast en del är bättre.
Hur gammal är du: 15
Tycker du om någon just nu: Kanske
Om fem månader: Augusti, mysiga kvällar & skolan startar :(
Du samlar på: inget, roliga stunder. typ minnen som cassis då, bara för att den var så bra.
Gröna eller röda äppeln: knallgröna & sommaräpplen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: en bra kompis
Gillar du golf: Nej nej
Vilken tid gick du upp idag: 07.03
Har du sovit i din egna säng inatt: jao
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: iiingenting, äta våfflor!
Är det okej att gråta: verkligen
När grät du senast: det kommer jag inte ihåg
Laddar du ner musik och film från Internet: Nepp.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: väldigt mycket. I alla fall resa
Bär du glasögon eller linser: Nepp
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej verkligen inte. Köper det jag tycker är fint.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: efter 9.
Har du piercing: Hål i öronen bara
Vill du gifta dig: Jaa det vill jag
Vill du ha barn: Inte än, men sen så vill jag det.
Solar du ofta: Inte på solarieöarna;) men på sommaren så schteker jag
Är du bra på att laga mat: Jag kan ju laga mat i alla fall
Gillar du att dansa: självklart
Är du flygrädd: ja, ganska faktiskt
Hur vig är du: haha! inte vig alls
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller saft!
Vilken är din favoritglass: Crema di mascarpone & cappucino glassen från de där märket...
Tror du på ett liv efter döden: Något händer ju i alla fall
Tycker du om sushi: det är gott
Vad äter du helst när du ser på film: smågodis, eller chips eller glass
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du tandläkarskräck: Lite fast har vant mig nu NÄSTAN
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, eller inget av dom typ
Vilken ögonfärg har du: Blå/gråa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: japp
Biter du på naglarna: nej!
Röker du: usch nej
Hur ofta tränar/motionerar du: tre gånger i veckan
Senaste låt du hörde: hmm, nån på cirkelpasset, typ... wonderwall på strechen
Vad gör du på helgerna: beror ju på,,


Kommentera här
Postat av: Linnea

tycker du om suchi, HA! jag visste att du skulle bli beronde hahah:D



svar: det gick jätte bra tror jag, på fredag får jag reda på om jag gick vidare. men ljudtekningarna var inte så snäll jag kom bara till tje sen fick jag börja nananana:D hahaha

men det var jätte kul:)

2009-03-26 @ 20:48:51
URL: http://crokodile.blogg.se/
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

hel svarta, nej dom är inge roliga xD gråa då? ;D

2009-03-28 @ 01:12:53
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0