alla &"/#&# skolarbeten också

gulp! min mage vände sig just ett varv, vet ni hur mycket jag ligger efter i skolan? Inte pga att jag har varit sjuk utan att jag har skjutit upp det, det är något jag är väldigt bra på i alla fall, inte alltid bra.

En liten lägesrapport efter att ha samanfattat allt;

♥ Spanska prov 2 kap, torsdag! - inte övat någonting alls förutom lektionstid
♥ No inlämning om KOL, torsdag i think! - inte gjort.
♥ Svenska prov satsdelar, fredag - oops, inte gjort det man ska i boken & har den inte hemma
♥ Svenska redovisning bok, måndag efter lovet - påbörjad! :)
♥ Svenska ordkunskaps prov, vecka 16/17 en måndag - inte övat alls! 34 ord...
♥ So prov, efter lovet massa svåra ord - övat? nej
♥ Onsdag efter lovet, matteprov - DAAMN! jag e på tal 10 och fattar nada. måste prata me min lärare
♥ No prov om kolet, fredag efter lovet - vart har jag dom papprena då?
♥ Hemkunskap inlämning torsdag efter lovet - känns ganska bra....

Ehum, inte särskilt stolt över den listan.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0