53 dagar

godkväll!
nu har jag ätit lite glass med varma hallon, tagit en dusch och sådär. Imorgon är det dagt för första praodagen för mig, ska vara på ett dagis i en vecka. Det ska nog bli riktigt kul, fast jag har ingen som helst koll på vart jag ska ta vägen på morgonen, alltså avdelning o.s.v. Sen måste jag sätta igång och packa snart, termobyxor, vantar och allt annat behövligt, innetofflor får jag inte glömma. Tycker det är så svårt men kläder med, på ett dagis liksom? Jeans, t-shirt. Men åh vad svårt det är ändå, får nog be min mamma om lite smakråd.

Förresten så har jag räknat ut att jag har 53 skoldagar kvar till sommarlovet, då har jag räknat bort min prao, röda dagar och helgdagar.

Nu måste jag plocka iordning. Klockan är halv 9 och jag måste i säng tidigt för jag börjar 08.00

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0