Torsdag

Nu har jag precis duschat och fått i mig lite middag. Blev inte så mycket solande som jag trodde idag, det var ganska molnigt och så hade jag inte riktigt lust. Åkte in till stan vid lunch med pappa och köpa present till mamma som fyller år på lördag. Sen hände det inte så mycket mer. Ikväll är det torsdagskväll här i borås men jag ska nog inte ner denna veckan, orkar inte riktigt och så, får nog bli nästa istället. Nu ska jag kika lite bloggar och sen slänga mig i soffan, hoppas ni får en trevlig kväll :)


nyduschad & osminkad,

Kommentera här
Postat av: Johannes

Lika söt ändå ju! :o

2009-06-26 @ 15:07:09
Postat av: linnea

va söt du är :)

2009-06-30 @ 10:20:28
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0