Tisdag

hej på er, hoppas ni mår riktigt bra. Jag sitter och arbetar med ett bildarbete som ska vara inne imorgon. Det är anledningen till varför jag är lite frånvarade här på bloggen, men snart är är skolan slut så det gäller ju att kämpa ända in i slutet. Var på stan efter skolan idag igen, fast med Alice. Det var jätte kul och mysigt och vi fikade massor. Jag hittade ett linne att ha under den vita klänningen, vare sig jag har den på avslutningen eller inte, sen fick jag med mig lite underkläder med.

Jag hinner verkligen inte sitta här och skriva men kommer kanske bilder från idag, imorgon, för alice har dem. Jag var ju klantig och glömde kameran.

Ska försöka se lite på ugly betty och duscha också.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0