sunny day

idag har det varit riktigt bra väder här i borås men jag har haft annat för mig än solat :) haha.
Var hos F först på förmiddagen och sedan åktes de till alice, haha. Vi drog ner till byttorpssjön efter vi hade ätit lite och så satte vi oss på en brygga. Eller vi satt väl inte så mycket, dansade och hoppade runt och larvade oss som vanligt, har alltid kul. Nu ska jag bara vara hemma ikväll även fast några har frågat om jag ville till almenäs. Har lite huvudvärk oså, har inte ätit middag än heller så kände att ja ska va hemma idag.
Har lite bilder från idag som kommer senare om min kamera vill samarbeta :)

Kommentera här
Postat av: A

yeaaah brother, bra , brosh ? HAHAHAHAHA " and when i close my eyes i see you for ho you troly are witch id UGGGLEY! " HAHAHAHA myy goo laughing out " LOOOOD " HAHAHAHA

2009-06-16 @ 23:20:58
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0