Krångel med bloggen

Min blogg har krånglat massa så har inte kunnat logga in, men nu hoppas jag att allt ska funka. Sitter här och tar det lite lugnt just nu, kom in för ett tag sedan. Jag mamma och pappa var ute på en kvällsrunda med båten innan solen gick ner, riktigt mysigt faktiskt. Idag åkte kusinerna hem vid 6 tiden men innan det har vi hunnit med en hel del, ätit jodgubbar, badat, spelat strandtennis, åkt ring o.s.v.  - Så nu är jag ganska trött, gick upp vid 8 idag.

Ska gå ner och hämta något att dricka och slänga mig i soffan tror jag. Ungefär det jag orkar med. Imorgon kör en ny vecka igång, hoppas vädret håller i sig!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0