Holaaa

Idag har det varit stekhett här i Borås, som tur var tog jag shorts. Har spenderat hela eftermiddagen i stan och kikat runt med elin och clara och sedan träffat filip. Letade lite efter en avslutningsklänning utan resultat men jag har verkligen tröttnat på det nu så funderar på att ta en av dom jag har hemma och inte har användt  skolan. Ska visa bilder sen så får ni va smakråd! :)
Nu är jag helt slut eftersom det är måndag och även pågrund av värmen. Snart kommer en video upp också som jag och alice filmade på rasten, hahahah.

Känns så himla bra att det bara är 4 dagar kvar och verkligen anstränga sig i skolan.
Nu ska jag gå ner och hämta ett glas juice!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0