hjäääälp

godmorgon, lördag idag då. Det öser i alla fall inte ner utanför fönstret men skulle inte förvåna mig om det börjar snart.. Idag ska jag in till stan vid halv ett och fika med tjejerna, imorgon åker c&e på konfirmationsläger i 3 veckor och efter det åker båda utomlands 2 veckor, kommer alltså inte träffa dem på FEM veckor, det är länge. Med tanke på att vi brukar ses nästan varje skoldag eller ringas typ varannan dag.

När vi har fikat kanske jag och alice ska kolla i lite butiker, fast det beror på när stan stänger idag. Annars har jag inget speciellt för mig. Sitter och tänker på vad jag ska ha på mig, det är så himla svårt när vädret är såhär, man vet inte om man ska ta jacka, tröja, paraply, osv.

Förresten så skrev jag ju om den där ringen jag kanske ska köpa igår, som kostar 1490, väldigt dyrt. Så jag har funderat lite och vet verkligen INTE om jag ska köpa den, vill ju gärna ha den men kan ju lägga alla dom pengarna på mycket annat.
Vad tycker ni?
Silver Thomas Sabo Ring
så ser den ut, men ska nog ha en vit rad med stenar istället för svart då. 

Kommentera här
Postat av: Johannes

Den är jättefin!

2009-06-13 @ 18:11:57
Postat av: Elin

haha jadu.. det är ju ett tag vi e borta :( kmr sakna dig<3

2009-06-13 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0