bloggtorka..

åh jag lider av bloggtorka, haha. Därav den dåliga uppdateringen. Kom precis in , har varit ute och solat lite men tröttnade för det kommer ju bara massa moln. Igår var jag i stan förresten, hittade ingenting, så jävla tråkigt. Så nu är jag riktigt peppad för en dag i göteborg full med shopping för det var längesen jag stor shoppade. Ska bara hitta en lämplig dag och fixa lite mer pengar, haha.

Midsommar nu också ju, och jag har inga planer alls. Kanske ska med alice ner till varberg där hela borås förövrigt verkar ska vara. Men det kan ju bli treevligt =)

Kommentera här
Postat av: emma

sv: av vad snällt av dig :)

2009-06-17 @ 17:31:21
URL: http://emmus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0