Bergsklättring

Hej på er!
Guud vad trött ja är, ni ska bara veta vilken dag jag har haft haha. Gick upp vid 8 imorses och satte mig i bilen i en o en halv timma till Tjörn. Jag trodde att det skulle bli en walk in the park och ligga på stranden o steka. Men pappa hade fått för sig att vi skulle gå en bit för att komma till ett bra ställe. Slutade väl med att vi har gått 6 km idag, inte så långt kan tyckas. Men vi gick inte riktigt, klättrade på alla 4 uppför berg o hoppade ner, och gick i helt snåriga marker där man inte såg om det var 10cm eller 40cm djupt. Mina ben är helt rivna, och jag fick två fästingar, mums. Jag var på lagom bra humör när vi kom fram. Där låg vi i alla fall och tog det lugnt, badade, solade lite o.s.v. Sen var det en lång runda hem också, haha. Fattar inte hur svårt det kan vara o hitta en stig? Är helt död..

Sen köpte vi i alla fall pizza på kvällen och jag smällde i mig en hel, fattar ni eller? en HEL fucking pizza ;) haha.
Vi fotade lite fast med den stora kameran och ja vet inte vart sladden är just nu så det kanske kommer bilder imorgon eller något. Nu ska jag ta en dusch och få ur saltet ur håret.

Kommentera här
Postat av: A

HAAHAHAHAHAH herremingud säger jag bara hahahahahaha. jag kan bara se mig er traska runt där i skogen eller va det nu va haha :) hel pizza ? :O my good hahaha :D kramen / A

2009-07-01 @ 15:00:01
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0