What theeee?

Min mamma har precis sagt till mig att jag har blivit en riktig mobil/dator nörd. haha! Okej jag har med mig mobilen typ överallt, men det behöver väl inte vara dåligt eller? Så nu tycker hon jag ska försöka hålla mig ifrån mobilen/datorn några dagar, hoppas inte hon e seriös för det kommer jag aldrig klara..

& förresten så saknar jag en person så jag tror jag dör just nu.

Och snälla lilla sol, kan du inte bara komma fram o stanna mer än 5 minuter innan ett j'vla moln kommer?!

Kommentera här
Postat av: Elin

haha men lina, du e värkligen en mobil nörd med stora bokstäver! :D du somnar till o med med mobilen i din hand (A) haha

2009-07-29 @ 18:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0