värsta hoppet

hahahhaha, ja gjorde precis en favorit i repris. Jag berättade inte det för er va? när mina småkusiner va här. Så skulle jag göra värsta hoppet i min säng (heh, så typiskt mig). Så jag tar sats o gör världens.. jag vet inte vad, det kunde nog likna en kanonkula fast lite mer på alla 4, haha.  Så hör jag bara ett stort brak. Så har en sån.. Trägrej under sängen spruckit. Smart! Men sängen blir ju inte obekvämare för det ;)


idag letade jag fram min mörka jeansskjorta, fast den är inte riktigt så mörk som på bilden. Under den har ja ett slappt grått linne ifrån monki.

Nu ska jag fixa iordning mitt hår!

Kommentera här
Postat av: Viktoria

HAHAHA, du sa det till mej i alla fall ;D jäkla smarto lina xD

2009-07-09 @ 22:36:21
URL: http://anderssonviktoria.blogg.se/
Postat av: ERIK'S BLOGG

oj, nu komentarades de med min syrras blogg ;D

2009-07-09 @ 22:38:11
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0