Torsdag

Godmorgon Godmorgon.
Idag har jag fått 11 sköööna timmars sömn. Sen har jag legat o dragit mig ett tag och smsat. Blir nog ingen frukost idag utan lunch istället, men äh det gör ju inget. Idag suger vädret verkligen, regnet bara öser ner utanför fönstret. Jag har bara lust o krypa ner under mitt dundertjocka duntäcke och kolla på film, men måste ju hitta nån bra! Fast egentligen skulle ja va me en kompis idag, får se hur det blir med det.
Nu ska jag sätta på mig mjukiskläder och kolla på tv ett tag i alla fall, det blir filmjakt också! Kom igen, inga bra förslag? =)

Kommentera här
Postat av: davidsundgren

scary movie 2 ;)

2009-07-09 @ 13:30:57
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0