Tisdag

Hej på er! :)
Fick lite tid över nu så jag kan blogga. Mina kusiner är ju här och det har varit fullt upp idag, bakade en tårta till våran farmor/mormor som fyller år idag. Den blev grymt god. Sen har vi varit i stan också, ja köpte ett linne/blus & en vanlig marinblå stickad kofta, får se om de kommer bilder. Annars händer väl inte så mycket, imorgon vet jag inte vad vi ska göra på dagen än, men på kvällen ska vi ut o äta middag, o fira farmors födelsedag, eller hon skulle bjuda alla.

Nu ska jag väl sitta vid datorn ett tag till och sen ska jag va lite social, sen är det väl läggdags.
Förresten så sover jag i min brorsas rum nu(!) haha, på golvet på en madrass, men de är ganska skönt =) Lugnt där i alla fall.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0