Telefonsamtaaaal

Nu har jag pratar i telefon i typ en o en halv timma =) härligt. Men imorgon ska jag till knalleland med elin i alla fall, de blir sjukt nice. Förresten, haha måste berätta detta som elin sa i telefonen, ni tycker säkert att vi har kass humor men anyway =)

E; asså du vet.. Den där rövspringan eller va de heter?
L; haha va?
E; eller, röven e ju delad i två delar?
L; jaaa?
E; aa, precis över där, känns de som nån har sparkat mej stenhårt, eller typ slagit mig med en hammare, as ont gör de! VARJE gång jag flyttar på mig.
L; oookej...
båda; HAHAHAHAA!
E; o du vet när ja cyklade på konfan, så hade ja för låg sadel, o då.. Alltså höfterna är ju typ som knytnävar? Och de kändes som dom hoppade ur led!!

Så kul har vi på kvällen! Nu ska jag göra iordning mej, lägga in några fler norge bilder om jag orkar, annars kommer dem imorrn och sen ska ja tjöta me folk på msn.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0