Stickad tröja

Den här tröjan ifrån Gina tricot ser väldigt mysig ut, jag skulle rulla upp ärmarna på den. En sån vill jag kanske ha.  Det tråkiga är bara att den är av akryl, som är världens skit material, de blir nopprigt direkt. Men för det priset kanske man kan leva med det. Man kan ju ha den ett tag i alla fall. Finns även i vitt, rosa, aprikos, grått & blått.

hittade lite andra fina saker också bl.a. en fin tunika. Men allt jag hittar är i svart, tråkigt ju.

Kommentera här
Postat av: Jessica

jag har en sådan =) Brukar också rulla upp ärmarna.Det enda felet med den är att efter några tvättar blir den inte lika mysig, det "ulliga" försvinner =/ haha om du fattar vad jag menar xD

2010-03-19 @ 19:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0